Tuesday, August 3, 2010

tak tau nk bubuh title aper..


Rentetan kisah semalam...


hmmm counting days...tringat ader skali aku bubuh status kat fb " __x Jumaat...being a wife..." jd bahan usikan mber fb...dia kata "ko kira bpe kali jumaat or bpe kali malam jumaat?"...dlm ati siut jer nyakat dlm fb...tp tak kesah la jnji pepaham sudah....he3!

hr nih alhamdulillah aku dah jmp homestay2 yg berada sekitar BBU nih...harga tak der mahal sgt yg pnting selesa utk rombongan 1 bas...kesian pula org dtg dr jauh...nk confirmkan hr n booked trus...

khabar org dungun lak ~ encik AF dah start booked tmpt nginap...settle borg nikah n check HIV...erm slalu calll bgtau khabar gumbira....tgh pening tibe2 nk tambah mcm2...kata bw ckit tibe2 nk tambah...hmmmm....kna discuss lg nih...

moga segalanya jalan lancar dgn keberkatan drNYA... :)

2 comments:

  1. insyaallah, smoga sume slamat cam aku..

    jgn lupe bgtau khabar gumbire kat aku cecepat tau..

    ReplyDelete
  2. he3 tu la,insyaallah..kak masz doakan yerk...
    aku dah confirm tarikh 11.12.2010 hari sabtu....nikah n sanding hr yg sme...anggap as dah jmput tau... :)

    ReplyDelete