Tuesday, August 3, 2010

19x Jumaat...being a wife...

Counting days...

hmmm tak sgka pejam celik skejap jer rupanya hampir dekat ngn tarikh keramat kitorg...encik AF kata jgn suka kira sgt hari tur...masa akn tiba...tp senyap2 2 3 hri nih dia buat ssuatu luar jgka...giat bt persiapan sedangkan aku masih relax lagi...rajin mgusik iburkan ati aku lak skrg....dalam hati saper la tak riang...dia risau jugak aku tak prepare pape..prepare seadaanya katanya n lbh suka bjimat segala hal...


hmm hr nih bru bmula preparation aku...dgn harapan dapat la settle kan tmpt pnginapan rombongan nti tp fully booked lak umah mnginap nih kat cni...sparuh sedih gak...tp encik AF kata jangan sedih2 bnda kecik2 gni bukan leh settle pun esok hari...tp kna cr juga dr skrg...hmmm...

Malam td sebelum dia lena call aku, bgayut bgurau mcm biase...yg klakar nye dok imbas time mula knal gedik2 5 tahun lps...tak nafikan byk dugaan tp dah jodoh siapa tau smpi skrg...yg klakar nye sbb kitorg knal dr chatting...1st time chat ym tu yg trus knal aku sorg...yer jer mcm tak cye...tapi dah ke tahap skrg pcaya la juga...papepon encik AF, awak org yg spesel org jumpa dalam idup org tau...tak reti sgt nk bmadah cinta...tp cinta awak tur sgt bmakna bg sy...he3!


Malam nih mood tulis blog datang sbb dah byk sgt aku bace blog org...rindu bile nk berblog semula....nih mulakan dgn kata pnyedap jiwa...moga dlayari mimpi indah...dah la nk tdo....buhbye....wasalammmm... :)

No comments:

Post a Comment