Friday, August 20, 2010

Speechless


ermm minggu nih byk hari yang aku hilang mood...makin dekat hari tur makin risau n byk yg aku fikirkan....aku sembunyikan semua yang aku rase yang aku fikirkan....siapa pun tak tau...
aku tersenyum bila encik AF suprise me....mgkin sudah rezki dia....n rezki bkl mjadi suami isteri lagi 3 bulan 3 minggu 1 hari lagi....tp hati aku berdebar tak tau naper....yang pasti encik AF tak tau aper yg aku rase...n aku pun tak tau nk cerita macamana....yg pnting aku nk dia happy.....sehat walafiat & stiase ingt aku....hmmm
yg dia tau hal2 penginapan tak settle lg....time2 nih la mruncing ckit....hmmm aku tau aku tak mpu fikir sorg ttg nih....tu yg stiap hari aku bgn pg, g keja, balik keja, wat kja pape yg patut, tido n jumpa esok hari....................repeat bnda yg sama hari2....haru kan?atau best gtu tak yah pk problem.......
aku bharap moga dimurahkan rezki, dipermudahkan jodoh, diberkati hubungan kami & dipermudahkan segala urusan................encik AF, kite syg awak sgt....sbb hari2 wat kite happy....bt kita senyum hari2..... :)
~ tgh2 malam gni rase meruntun jiwa la pulak.....ah tido la....jgn layan perasaan gni....moga esok mkin indah dr smlm.... ~!~ nite sume....

No comments:

Post a Comment