Thursday, February 4, 2010

Stress Day! 04.02.2010

Aduyaiiii....

ermmmm tak tau naper tahun baru 2010 mcm ader yang tak kna...stress atas kesilapan company 'x' nih aku menanggung segalanye...tpakse berdepan ngn masalah kewangan yang meruncing atas kesilapan orang lain...

dengan gaji yang dapat awal terpakse ikat perut sikit mguna duit pada bnda2 perlu sahaja...bukan aku mintak bnda nih semua...atas kesilapan 'x' pada awal tahun lepas aku menanggung nih semua pada tahun nih..

Adakah ini dugaan aku sepanjang tempoh bertunang??untuk mencapai aper yang aku cita2 kan?kat mana harus ku mengadu??tidak pada tunang aku sbb dia pun ader masalah sendiri...kekadang terfikir macam nak tangguhkan seketika hasrat untuk bkahwin...minta jauhi dari perkara yang tak elok...aku sedar jodohku akan sampai tapi tidak tahu biler serunya...sampai sekarang aku tak prepare aper pon...huhuhu...hampa sangat....

rindu!!!huarrrggghh!

No comments:

Post a Comment