Monday, January 11, 2010

'JURURAWAT'

HUHUHU

hmmm dah lmer tak update blog yang dah naik bersawang nih.... he3!bz ckit + malas sbnrnye...asyik tunggu turn nk guna surf internet...nak edit gambar holiday mber pon lum tcapai lagik nak buat...boss pula bru tanye pasal wedding biler...aku harap dipercepatkan lagik n sempat la boss aku nih dtg sebelum dia pencen!!ngeee...tunggu en faizal kirim duit la bru leh pk sumer tur...huhuh...

Biler darah manis nih macam2 hal tjadi...yang latest nih aku tersalah pki produk...aku sajer try Olay White Radiance Lotion member suggest kononnye nk clearkan parut jerawat...2 3 hari lps tur jerawat mula mnempek di muka aku yang agak clear tanpa jerawat cume tgal parut jer sblum nye...gatal lak tur...n makin byk bcampur jerawat pasir....tension dowh!!

Aku tak tahan yang keadaan mcm nih...risau takut dtg pula jerawat kronik kat muka aku...so aku bace la artikel dr website Sendayu Tinggi...sbb dah alang2 aku pki 2 way cake powder ST & 3 in 1 mask ST jugak...aku try la bli trial pack Oil & Acne Skincare Trial Pack & Menstorm herba kapsul...pki ikut aturannye alhamdulillah makin mengering jerawat n tiada gatal2...tp selagi tak sembuh lg btul2 aku tak leh berbedak la g keja...nasib tak nmpk truk sgt muka aku lps pki produk nih...

Lgpun aku risau gak nti nk jumpa encek faizal mgu nih takut muka aku nih jd teguran dia...lps nih serik aku nak campur2 pakai produk...bahaya jd macam nih...adoi...k chow...

No comments:

Post a Comment