Tuesday, June 16, 2009

My Lovely Bags!

(",)
nih handbag kesayangan aku, beli time sale Jusco + time bonus...he3!brand Polo Benefits Creations...suker besor2 mcm2 aku isi dalam beg nih..khas untuk g keja...he3!
ha nih lak purse kesayangan aku...great craft product from Indonesia jenama 'the sak' ...dah maju industri kraf diorang nih...pemberian pegawai department aku masa dia pi wat display untuk promosi kat Jakarta..aku mmg tak minat pki wallet besar..dalam purse nih aku isi barang penting jer...duit, ic, driving license, atm card & Jcard jer la...he3!
nih pun barang penting yang aku sentiase bawa untuk keja...beli kat Jusco rm9.90 jerk...aku suker designnye...biler zip nampak kecil...& biler buka zip nmpk besar & luas...mcm2 la aku isi...untuk wat keja opis & skechtes la...klu aku tinggal stationary kat opis konfem ilang pensil & pen aku coz aku suker kumpul alat tulis pelik2 tp murah...he3!

No comments:

Post a Comment