Sunday, June 21, 2009

Jalan2 kat Festive Street Mall-2

Yeah!
hari nih pg2 dah g breakfast, g Plaza Angsana amik gambar yang telah dicuci semalam...n teman watie beli baju raya buat diorang sefamily...ngeee...
balik jap umah amik bekalan nasi & lauk gulai nanas ikan talang masin buat mak sedaraku yang tengah pregnant menanti detik kelahiran...katanye dijangka esok baru melahirkan...semoga semuanya selamat...
Pastu kitorang p FSM lagi...coz aku nak tempah cermin mata...hu3 ciannye aku bru 1st time nak buat spek...cedihnye...dah tempah, bayar sume n siap pada Jumaat ni aku amik...he3!erm cian abg aku hari nih, tak sedap badan...sakit...mood pon tak der...settle jer sume beli Pizza trus balik rumah...dia mandi terus lena sekarang nih...rehat jer la...malam nih dah nak balik dungun...hu3!


Aksesori cute buat keta aku yang cute!hahaha!

Makan reramai...

Jakun main Bubble Gun!ngeeeee!

Kedai spek!huhuhu!

Main mata ngan aku akak nih!hahaha!



No comments:

Post a Comment