Monday, June 22, 2009

huhuhu ciannye!

Sweet Moment!
Malam tadi punyer citer...aku emergency bawa abg aku gi klinik terkena keracunan makanan..hampir demam..aku minta dia tangguh balik kg, keadaan dia teruk sangat tak leh nak bangun..menggigil kesejukan, nak muntah dll...kesian dia..risau gak aku...tapi dia kata nak balik juga, segan lame2 kat cni ngan family aku & lagipun dia dah beli tiket..tak perla klu dia dah kata camtur..last2 lepas maghrib aku terus bawa ke klinik...wat medical check up..
Dah settle sume sampai jer umah tolong dia packing baju, teman dia makan, makan ubat & bagi dia pakai sweater aku yang dah lamer tak pakai sebab besar baru la kebah & berpeluh biler dah tiba Terminal Bas Larkin...nampak segar sikit berbanding tadi nampak pucat...Alhamdulillah..dalam mase tur la pula leh pula asyik mengusik, bergurau ngan aku sementara tgu bas yang terlewat 1 jam tur...he3!aku cakap ngan dia, " nak wat camner datang cni tiba2 abg kena diarhea, dapat juga sweater free buat ubat rindu abg tur.." he3!...Alhamdulillah kul 6.30 pagi tadi dia sampai di Dungun dengan selamatnya... (",)







No comments:

Post a Comment