Saturday, May 16, 2009

So Sweet!

Lovely Memories!




Ahmad Faizal, mr right yang aku kenali & hormati hingga kini...

Aku kenal dr ym asalnyer pada 9 Dec 2005 hanye kawan biase sbb aku susah nak pcaya cinta internet nih...hu3!akhirnye pada November 2006 dia serius ingin bertemu pada hari raya tahun tur dengan ditemani adik perempuannya bertandang ke rumah ingin bertemu aku & family aku tanda ingin menjalin hubungan serius dengan aku...hu3!

Dalam masa bercinta pelbagai kenangan pahit manis kami lalui...siapa sangka cinta yg tgh tenang dilanda badai hingga terputus di tengah jalan pada Jun 2007 dengan perkara yg tjadi tak pernah kami duga...

Oktober 2007 akhirnya menjadi tarikh manis kami satukan semula hubungan cinta suci kami...sejak itu kami blaja menghargai hati masing2, memikirkan masa depan kami & lebih matang dalam hubungan...

Mac 2008, family kami sepakat nak mengikat tali pertunangan dan 7 Ogos 2008 tarikh kami mengikat tali pertunangan...Alhamdulillah dan kini kami menanti hari bahagia kami...

Terima kasih abang atas segalanya...pelihara cinta suci kita dari kemungkaran & ader hikmah atas segalanya dan semoga jodoh kita berpanjangan dan dipermudahkan....Amiiinnn...


No comments:

Post a Comment