Saturday, December 5, 2009

Hari Untuk Enjoy!!yay!!

Citer Hari Nih...Cuci Mata Sampai Tak Hengat Dunia...He3!
hmmm citer dah agak basi...citer aku g Jusco Bukit Indah time lunch hari Jumaat yang panjang...12.15 tghari smpi 2.45 ptg...lamer tur...
Smpi jer Jusco trus g mkn ngn eila coz dah klaparan sgt...kitorg makan mmg ikut time tak leh tahan2...lps knyang jer trus jalan kat centre escalator nk tuju ke kedai negara matahari terbit yg dah lame en. pegawai aku promote n suruh g tgk gadgets & barang plik dr jepun...yg pnting murah...
Mase nak naik escalator ternampak decoration pokok x'mas nih...kreatif btul guna bekas2 telur jer n kertas terpakai yang lain...takjub jap...trus snap gmbr...he3!



hmmm dah amik gmbr naik la tgkat 3...g tmpt yang dituju...ni lah tempat nyer yg nak tgk sgt...sangat besar kdai nih...macam2 ader dr brg perhiasan diri, keperluan/hiasan rumah, stationary, brg kraf smpi jajan dr sne...rambang mata luas sgt kdainye...korang tgk sendiri k aper yang ader dlm nih...
Make up & aksesori perhiasan diri

Banyak gilerrr

Eila yang tgh tgk barangan untuk Moche2 nyer!!seekor kucing yang sgt chumel!

Barangan kraf dan buah tiruan...jangan tertipu!

Lagik barang kraf!!i loved it!!idea untuk hantaran dah dtg dah..

hmmmm dah dpt barang yg aku suke trus ke kaunter & bayar...jgn terkejut sumer barang harga RM5...pilih jer ngn bijak...so klu korang nk bli sepit atau getah rambut dengan harga RM5 jer mcm kurang berbaloi la...he3!dah kuar turun bwh g centre court...cuci mata kat cni pula...cantik juga la decoration x'mas theme kat cni...


Dah tiba masa nk blik opis pula...hmm nih hal kesengalan aku...card jusco ilang takder dlm beg...arggghhh...cari punye cari, tjumpa kat wiper keta org bubuh...basah lencun kad tur...seingat aku lps amik kat mesin tiket parking aku trus letak kat peha...mgkin aku tak perasan kad tur tercicir masa turun keta...nasib tak kna denda...jenuh eila kering kan pki aircond keta...g byr kat autopay machine nasib ok...tak sgkut...nk kuar keta dr kawasan parking tur masukkan kad dalam mesin tiket tur nasib ok...suspen giler muka aku ngn eila...huh sengal!!1st time seh mcm nih...lain kali tobat tak buat lagik!!
Hasil dr bjalan2 tur kitorang grab benda alah nih...eila punyer kucing seramik cashier tur lupa scan n eila tlupa bnda tur td...kotak tissue yang taste same ngn aku, decoration ball (yg diorg kata mcm ubat gegat) & plastik bag clip (untuk clip plastik stok jajan kitorg)...he3!
Maka ni lah hasilnye...ceria!!
Ok tamat sudah...byee!!

No comments:

Post a Comment