Thursday, December 31, 2009

BENCINTA!

Geram!
hmmm btul la org tua ckp tempoh btunang nih la kiter tau pe'el bakal suami kiter nih camne...bukan besor sgt pun kes nye tp kadang2 si dia tlalu amik remeh...tu yg kekadang sedey tur...slamber sgt...nitik jugak la air mata...dah sakit kpala mkn panadol tido la aku...mcm2 la 4 bulan tak jumpa...biar la aku enjoy kat cni ngn kwn2...

Wahai en. faizal nih lagu untuk awak yg kdg2 sy benci pada awak dalam cinta pada awak nih...nyampah!!
BENCINTA
Benarkan ku 'tuk berbicara...
Bicara terus ke hati mu..
Hati mu..
Hati yang penuh rasa ragu
Jangan terus pergi
Tanpa mendengar ku
Mungkin mudah
Untuk kau terus berlalu
Nanti dulu
Berikanlah waktuUntuk aku
untuk kamu

Ingatkah lagi waktu kau bersama ku
Kaku aku melihat mu
Lidah kelu sedangkan aku
Mahu kau tahu
Aku cinta pada mu
Benci pada mu
Cinta pada mu

Ke tepi lihat ku berlalu
Pasti itu yang terbaik untuk ku
Tiada lagi mahu ku tahu
Tentang hidup kamu
Tentang mati kamu
Aku tahu
Engkau tahu apa yang mata ku tahu
Apa yang kau tunggu
Mahu aku buka pintu?

Ingatkah lagi waktu kau bersama ku
Kaku aku melihat mu
Sedang aku mahu kau tahu
Dengar kata ku
Aku cinta pada mu
Benci pada mu
Cinta pada mu

Sakitnya aku
Membenci kamu
Sakit lagi mencintai mu
Dan aku pergi
Tapi kembali
Benci aku mencintai diri mu
Ku benci... Kamu
Ku cinta... Kamu

video

*lawak lak tgk faizal tahir dlm video nih...smpi tertonggeng2 dapat feel lagu..dia benci kat saper ntah ni...

No comments:

Post a Comment