Tuesday, December 1, 2009

Adus!!

huhuhu!
Ermm harunyer hari nih tertinggal 'silver canon' kat umah...nak amik gambar bahan nk bt produk bru HKK 2010 tak dapat...mcm2 terlupa sengal tul...huhuhu...nak tak nak kna amik juga gambar esok...cuti yg aku amik minggu nih pn nak cancel juga la selagi kja tak bereh...aper sahaja plan tak mjadi...pasrah jer la...InsyaAllah ada ms lagik aku nk bcuti...

Bulan nih nih penuh undangan setiap ujung minggu, sumer kduri kawen..td dapat kad kawen dari Wani, ex-opismate masa kja HQ dulu...minggu depan 12th Dec kduri kawen cousin aku kat kg...19th Dec pulak di Teluk Kumbar, Penang pula lagik sorang cousin aku kawen...huh syok nyer orang kawen...aku ngan en. faizal jer tunggu seru diijabkabulkan pula...tunggu pnuh sabar...
Dalam masa tur juga 9th Dec bufday en. faizal tcayang pula...gift dah beli mase sale kat Metrojaya ari tur, tp tpaksa trima dalam keadaan pos sajer la...alangkah indahnye klu dpt bg by hand pd dia..cian dia...sabar jer la yer dah hakikat mcm nih...ader rezki kita jumpa k...

hmmm dah lewat nak balik umah dah nih...penat...buhbye!

No comments:

Post a Comment