Thursday, November 26, 2009

SALAM AIDILADHA...

Batik On Thursday!!


Wajah terbaru ngn spek ala Profesor!!huhuhu!!dah jd speky gurl dah aku!!



Lamer dah tak updet blog aku yg 1 nih...tak tau tibe2 kna corrupt lak blog aku nih sabar jer la...erm malam raya korban nih baru berkesempatan mlayani blog aku nih setelah hampir 2 bulan aku mengabaikan nyer...mcm tak raya pula aku nih kan..

sepanjang 2 bulan macam2 hal peribadi mlanda...pnuh kesabaran n buat muka slamber takder masalah...aku akui ia akan blalu mcm tur dengan tenang selesaikan masalah...tp aper yg pnting hampir 3 bulan juga la aku tak btemu mr. faizal rindu tahap gaban...adus....sedey mmg sedey tp ttp wat muka epi dpn kengkwn n nyibukkan diri ajer la....

Buat semua SALAM AIDIL ADHA aku ucapkan pd hari pnuh keberkatan ini...semoga semua beroleh rahmat dariNYA...Amiiinnnnn.... :)

No comments:

Post a Comment