Monday, September 14, 2009

Ramadhan... Lovely Moment II !!

( ", )
hmmm sambung kisah dating lagi...just update gmbr2 setelah encik faizal suruh update gmbr2 ngn dia...dia kata bykkan abadikan gambar kitorg dalam blog atau facebook...sbb dulu kitorang pakai album gambar jer, tp sekarang dunia dah maju zaman dah berubah kiter entry jer la dalam blog n fb...ngeee....tak tau sbb aper, aku ikutkan jer la...he3!
Malam td lps buka minum air kat plaza kotaraya, kitorang gerak ke deretan kedai makan kat tepian tebrau...table dah booked & makanan dah order siap2...siap encik faizal nih bawa udang yang dia beli kat pasar, suruh orang kedai makan nih masak...kesiannye dia suruh masak udang nih tp aku tak sempat nk masak...coz ptg kelmarin kitorang masak nasi tomato untuk berbuka kat umah...hu3!hasilnyer udang goreng butter jd pilihan!!sedapnyer!!
Masa kitorang makan tu ternampak la Amy Search & wife dia balik dr berbuka kat deretan kedai ctu...berkerumun juga la peminat dia..kitorang hanya memandang dr jauh coz perut dah lapar!he3!sape sangka Amy Search nk mkn kat tepian tebrau!!he3!
Kenyang berbuka dengar menu seafood yang sedap2, tomyam, ikan bakar, telur bungkus, kailan ikan masin & udang grg butter...kitorg gerak n bersiap nk hantar encik faizal ke stesen bas... huhuhu sedeynye tak puas jumpa...dah la jauh huhuhu...2 kotak besar saiz kotak tv & kotak hard disk dia angkut naik bas...kesian dia takper la bang tahun depan kite angkut ngn "new baby" color hitam putih yerk!!mana tau ader rezki niaga kita lg untuk raya tahun depan..he3!
Encik Faizal ngusik aku jer n elakkan aku bersedih n cover line ngn dr shima & bfnyer yang tak abis nyakat aku...huhuhu!Alhamdulillah pg tadi kul 6 lbh dia dah selamat sampai kat Dungun...

Kekenyangan!!

Selesai sudah!

Sedapnyer!!

Aku pun dapat t shirt merah nih...dia bli dua pasang...couple set katanyer!he3!

Packing barang bersiap nak balik!!hu3!

bisnes aku Kacang Goreng Tepung!!order dr sekolah area tampoi!

Kerepek order dari Dungun!

Kepenatan!

No comments:

Post a Comment