Thursday, July 23, 2009

Suprise Birthday Party!

HAPPY BIRTHDAY!
NUR ATHIRAH HUSIN FITRI
SEMOGA DIBERKATI ALLAH HENDAK - NYA..AMIIIN
hmmm nih suprise party (21.7.2009) yang tak dirancang langsung!ngeee! kebetulan anak2 watie dijemput oleh mak saudara aku dr rumah pengasuh & ikut terus ke rumah diorg...aku pon heran...blk2 dengar sore mak dia tp budak2 takder...
teringat pula bufday athirah...20.7.2009 lepas...alang2 amik budak2 tur kitorang suprise ler ngn cake...yang murah2 jer tp sedap maklum la ujung bulan kan...he3!terlintas lak nk bli kfc skali..so kira lengkap la party kitorang prepare malam tur..he3!

mulakan operasi!!yeah!!guna keta mini coupe aku jer!

chocolate bufday cake untuk athirah!

ketua operasi!
time ni la yang ditunggu2...aku plan dalam hp jer ngn mak si athirah nih...aku suruh jangan kunci gate n tutup lampu garaj...rupenyer dia tutup lampu ruang tamu skali daaa...he3!athirah time tu tgh makan kat dapur..dipanggil oleh mak nye suruh buka pintu member dia datang..
bila buka terjerit la member terkejut mcm nmpk hantu coz nmpak cahaya lilin jer!he3!kitorang pun pakai tshirt merah sedondon yang mmg tak plan langsung...bufday girl pn pki merah...smbil membawa kfc yang pack nye ader color merah juge!seswai sgt!

Aku yang terselit kat belakang!red team!

Athirah & family!

potong cake!

mcm biase qimi...selaku model kfc...tak pandang cake langsung mamat nih bile nmpk kfc!

Cik Haziq Cik Thirah ngan anak2 saudara tersayang!

suap2 ler!

Budak cumel!!

No comments:

Post a Comment