Saturday, July 25, 2009

Satu Tranformasi!!

(",)
ha korang ingat af7 jer yang leh wat tranformasi nih??aku pun leh la!!he3!
apsal intro aku mcm nih?hanye aku jer yang tau...sajer jer nk share citer ngn korang...aku bru bli online ngn rina lovelyaustere antara blog yang aku suker view...minat tgk shawl dia tp tak konfiden jer nak try...lamer gak la aku knal rina nih dr ym jer..ex student utm nih...lastly aku nekad la beli sbb dah tak tahan tgk rina nih dok appear product shawl dia nih...murah & cantik giler...3 helai aku skali sambar...Alhamdulillah aku dah terima pagi td kat PPL JB..
kirenya kehadiran shawl nih jadi pembakar semangat mengubat kekecewaan semalam...motivasi diri...kebetulan aku pilih warna2 ceria...macam kena pula kan...
aperpon thanks rina...cantik sgt shawl biler pki...berkali2 try pki akhirnyer akak berpuas hati!he3!next time maybe order lg... :P chowww!



Selamat sampai ke tangan aku!

minat tul warna Baby Blue nih...aku tak biase pki tudung biru...muka macam orang sakit klu pki biru tau...tp yang nih nampak sweet sgt!

antara color fevret aku!Fursia Pink!

Sajer nak try color merah menyala yang aku tak der dalam kamus tudung pilihan aku!

No comments:

Post a Comment