Sunday, July 12, 2009

Puding Roti + Megi Kari!

Nyum!Nyum!
ha nih sajer jer aku nak entry pasal makan...menu malam semalam...dah lamer aku tak layan megi nih...biler teringin sangat2 bru la aku masak...he3!
yang Puding Roti nih hasil air tangan adik aku...watie la...mmg fevret n teringin dah lamer...request dah lamer bru dapat makan...sabor jer la...aku sponsor la fresh milk, susu cair n roti...he3!dapat lepaskan keinginan kira lega la beb...he3!
hmmm esok aku dah kena g kursus induksi umum kat kl...so tak sempat la rasenye nak update blog tergendala seminggu la jawabnye...buat costumer yang bru bercollagen + stc nti tgu kepulangan aku yer dr kursus bru aku settle kan segala tempahan korang yer..


megi kari pedas banget! sedap woo!

megi kesukaan ramai rakyat malaysia!!hahaha tak leh mkn slalu!

Puding Roti lemak berkrim!

hmmm berselera tul anak watie nih!2x tambah tur!

hmmm nyum!nyum!

No comments:

Post a Comment