Thursday, June 25, 2009

Spekky Girl!

huhuhu!

hmmm nih la aku nk citer...agak tak best pon bg aku...citernya pasal aku dah mula pakai spek!huh!tak suke2....tapi aperkan daya aku tpakse la buat spek aku sbb mata belah kanan aku dah mula rabun... ader rabun silau+jauh+dekat juga...hu3!cedih tau...belah kiri tak der aper pon...akak yang kat kedai spek tur pun pelik tak balance, dia kata "mcm pnh accident jer mata kanan awak"...aku pun tak tau naper...mgkin mcm2 sebab ler..thantuk kat mata masa main ngn anak sedara salah 1...habuk dll...he3!wat keja ngadap dpn pc sakit kepala rase nak muntah jer rase...drive malam pun susah...so buat jer la spek, itu jer la solution nyer..ngeeee!trima jer la kan ngan redha...

Baru siap!

Tranformasi yang aku rase pelik pada muka aku....hu3! tak suke!tak suke!

No comments:

Post a Comment