Sunday, May 17, 2009

Takder Keje!


Definite Free Make up....Jusco Bukit Indah..


hmmm hari ni ahad pagi2 lagik cma dah ajak g sarapan kat Taman Dahlia, mkn nasi ambang coz nasi lemak fevret kitorg dah abih!hu3! then menuju ker library pulang buku n pinjam buku lagik...aku pilih novel nk isi ms2 boring...hu3!

erm pastu g Jusco Bukit Indah usha kedai Crocs, nak tgk kasut idaman aku...nak tgu gaji baru beli... dah lamer berkenan seh...hu3!tgk dulu dari jauh...lagipun aku dah survey kat web Crocs...klu masuk kedai tur nanti rambang mata nanti...hu3!

pastu g window shopping kat dalam Jusco...hu3!erm biler kuar jer tetiba ader amoy offer free make up dari Definite Cosmetics...macam tak pcaya...mula tur mcm malas nak layan...takut kna bli barang...hu3!tgk cma mcm berminat aku pon join skali ler...he3!mcm2 ilmu make up juga aku dapat dari amoy nih...sambil make up ramah tul dia...layan jer la...nmpk lain juga la klu org chinese dah make up kan...long lasting make up nyer sepadan ngn harganya...n nampak kemas, simple & sweet hasilnyer...

muka cma dikerjakan!

Definite Cosmetics!



Kat Kebayan Food Court Plaza Kotaraya!

ni lah hasilnyer setelah muka aku dikerjakan oleh amoy Definite Cosmetics!

No comments:

Post a Comment