Tuesday, May 12, 2009

Melayan Si Comel

(",)
hmm 10 Mei yang lps adik aku watie terpakse meninggalkan anak2 nyer yang comel sbb kna g kursus kat TMCC Semarak KL...so tinggal la 2 org budak kecik nih ngn aku...ciannnyerr...
lepas jer hantar mama diorg kat terminal larkin, bawa la diorg nih jalan2 ker Danga Bay...dah lamer tak bawa diorang jalan2 maklum la along dia nih memanjang bz!he3!
so berhenti la sekejap kat Festive Street Mall, nak beli roti boy... nk melayan diorg mkn tghari...dengan suapan penuh kasih sayang oleh along diorang nih!he3!

dah settle beli roti aku pon park keta kat tepi laut mengadap selat tebrau..aku pon mula menyuap budak berdua nih untuk lunch diorg...kesiannnn cucu nenek lapar!he3!licin diorg makan sambil bercakap berbual ngan aku...

dah settle mkn kitorang pon balik n nenek diorang ckp naper blik lambat? g mana? aku cakap bw diorg g jalan2...mak kata ciannnyer dok umah jer...sbb budak2 nih no hal wlupon jln2 hanye dok dlm keta diorg tetap happy sebab ader org nk bw diorg bjalan...he3!


Malam 2 aku temankan diorang tido....si adik, Qimie pg 2 asyik menangis merengek2 time tido, tak cukup tido aku dibuatnyerr...agaknyer sbb slalu mama dia yang teman, tp pagi tu along dia yang jd teman tido...hu3!
Alhamdulillah semalam mama dia blik dengan selamatnyer dr kl...smpi cni kul 10 mlm...excited budak2 nih tunggu mama diorang nih smpi bersengkang mata yg ngntuk semata- mata nk ikut aku nk amik mama diorg...Rindunyer diorg pada mama....mcm si Wina ckp...
KESIANNNN ANAK MAMA....HE3!

No comments:

Post a Comment