Wednesday, May 27, 2009

KESIAN ANAK WATIE

oLo2 CiAnnYe!
Hmm nih pasal semalam...adik aku watie kena pergi kursus di Melaka...tinggallah budak2 nih ngan kitorang lagik... malam tur aku & mak aku plan nak g Jusco Bukit Indah...bawa budak2 nih jalan2... punyer la excited nak berjalan kul 6.00 lps balik keja aku dah siapkan diorg mandi...riuh si adik nak berjalan...tunggu penuh hensem sampai lps maghrib...he3!
Kitorang kuar dengan keta mini aku menuju ke Jusco...puas round...layan la diorg ni dengan aku tapau kan KFC (nuggets & wedges ) untuk diorg...hepi tul nampak plastic KFC kat tangan...ingat nk suruh makan dalam keta ajer...
Yang buat mak aku n aku nak tergelak & rasa kesian time aku nak beli roti kat Bread Talk...diorang nih dok tunggu la kat seat kat Baskin Robbins ( kedai bertentangan ngan Bread Talk )...selesai jer beli roti, aku ajak balik....tiba2 Qimie menangis beriya2 bila aku nak pimpin tangan dia....rupanyer kata mak aku dia tahan lapar nak makan KFC & penat berjalan...olo ciannyer aku tgk anak sedara aku nih...buka jer bungkusan KFC terus makan dengan seleranyer....berlinang airmata sambil menyuap....Buat staff BR, sori la kitorg tumpang makan yer...dah kesian sgt tengok anak watie nih...hu3! tak bagi budak berdua nih toleh belakang sbb klu dah nampak aiskrim pepaham jer la....he3! Itu lah kisah malam tadi...he3! konpem adik aku tersengih biler bace kisah anak2 dia yang comel nih!he3!
Hari nih kitorang jaga lagik...terpaksa hantar ke rumah pengasuh sbb mak keja malam...petang balik keja nanti along amik yerk!hari hepi la diorang nih mama diorang balik...he3!

Lapar sangat dah anak watie nih...he3!

No comments:

Post a Comment