Monday, April 27, 2009

Pusat Bacaan!

:)


sajer jer nk share ngn korang aper aku buat hujung mgu...aku g library kat Jalan Yahya Awal, Johor Bahru..Mmg best byk kemudahan kat cni spt ruang bacaan yang luas dan selesa, bilik tayangan, kemudahan wireless dll...buku2 yang dipamerkan di sini terkini & memenuhi keperluan serta minat setiap golongan masyarakat tak kira usia & kaum!mmg ramai setiap hujung minggu kat cni...majalah2 pula banyak & sentiasa update ikut keluaran setiap bulan! so tak der maknanyer la aku nk mbeli majalah lagik...he3!aku suka g library sejak 2 3 thn lps lg biler cma suka ajak aku ke cni...byk la faedah dr mbuang masa ke tmpt2 yang boleh merabih kan duit eden!he3!
Sesiapa yang berminat untuk menjadi Ahli Perbadanan Perpustakaan Awam Johor, boleh mendaftarkan diri terus d library ini dengan bayaran Yuran Tahunan
RM 30.00!
Kad Keahlian Perbadanan Perpustakaan Awam Johor


Perpustakaan Awam Johor


Kaunter & Cafeteria

View dr level 2!
Books racks!

Magazine racks!

Kraf Abaca (tali serat pisang)
More magazines!

Great idea! Sirih Junjung Rosetube (bunga sundal malam)

Buku2 yang aku pinjam!





No comments:

Post a Comment