Sunday, April 12, 2009

PIKOM PC Fair 2009!







Jalan2!

Petang td member baik aku shima ajak g Promosi PIKOM PC Fair 2009 kat Persada Johor Convention Centre, Bandaraya Johor Bahru..katanye sajer nk tgk2 tawaran broadband kat sner...mcm2 pamplets/brochures maxis,celcome, P1 broadband diambil untuk bf nyer...aku pun join la juga tgk..sesak tul parking suker hati byk keta saman trafik!he3!aku park kat Plaza Kotaraya jer n jalan kaki ker Persada Johor yg bersebelahan dengan Puteri Pan Pacific Hotel..Jauh juga menapak...hu3!

Offer broadband cam biase jer sme jer klu kiter g maxis/celcom centre jer...Yang tarik perhatian aku item2 pc & laptop tkini yg tarik phatian tur...xper next time ada lg pc fair nih...n ngn bantuan adik aku ashraf blaja ttg pc dll..biase dia kan techinician (computer) kat umh aku n buka pusat servis kat umh nih.. nak bli hard disk mcm lum gaji lg...so aku bli Kingston pendrive 4.0 GB dgn harga RM30 shj utk kja opis...hu3!

untuk kja opis!

Persada Johor International Convention Centre

Hmm sesak!

Hujan gerimis pon org bpusu2 juga g pc fair..

No comments:

Post a Comment